حقیقت!

آگاهی از حقیقت هایی تلخ ...

حقیقت!

آگاهی از حقیقت هایی تلخ ...

و امروز ...

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۵۴ ب.ظ

تو پست قبلی که گذاشته بودم از اینکه امروزه همه آدما یا از حزب شیطان اند یا از حزب الله صحبت کرده بودم.

شاید خیلی صریح باشه ولی این یه شوک به خودم هم هست که ببینم کجای تاریخ ام،حزب الله یا حزب شیطان!

شاید یه کم باورش سخت باشه اما امروزه خیلی ها که فکر میکنن دارن زندگی میکنن نمیدونن که خیلی وقته مُردن و فقط یه جسد متحرک اند!

آره یه جسد.خودتون قضاوت کنید آدمهایی که زندگیشون معنویت نداره واقعا زنده اند؟

آخه تا اونجایی که عقل و درک من میرسه،من فکر میکنم آدم ها برای خوردن و بعدش سرکار رفتن یا مدرسه رفتن و بعدش هم دوباره خوردن و بعد فیلم دیدن و بعد دوباره خوابیدن و دوباره بیدارشدن و دوباره خوردن و ...

واقعا مسخره است!

انسانی که با این بدن پیشرفته و پیچیده و کاملا با تکنولوژی ناب الهی تولید شده.که اگر بزرگترین دانشمندها جمع شوند و تمام عمرشون رو صرف کنند باز هم چیزهای ناشناخته ای است که آنها از بدن انسان نمیدانند واقعا برای خوردن و کارکردن و فیلم دیدن و خوابیدن و دوباره تکرار و تکرار ساخته شده؟

نه ...نه...!

 

 

 

 

تازه از روح و باطن انسان نگفتم!

که خدا از خود در روح انسان دمید و از دانایی الهی خود به انسان عطاکرد.

آره همه چیزما انسان ها مستقیم از خود خداست و فکر میکنید چرا خدا سجده بر انسان را به همه موجودات امر کرد؟

مگر سجده مخصوص خالق نیست؟

واقعا چه شد که یک خالق انقدر به مخلوق خود احساس نزدیکی کرد؟

باطن انسان تا ابد ناشناخته خواهد ماند!

باطن و روحی که در مغز او گنجانده شد!

 

 

 

 

 

 

خواهش میکنم کمی فکر کنید!از همون توانایی خارق العاده ای که خدا بهتون داده استفاده کنید!

واقعا چون ما در ایران زندگی میکنیم و حالا یه نمازی هم میخونیم از حزب الله هستیم؟

یادتون باشه در آخرالزمان آدما فکر میکنند مسلمونند اما از مشهوران حزب شیطانند!

فکر کنید و با اعمالتون بسنجید که از عمربن سعد های تاریخ هستید یا از مالک اشتر ها!

تغییر سخت است اما نه برای موجود پیشرفته و بی نظیری مثل انسان.

منتظر واقعیت های بعدی باشید!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۳۰
عمّاری ناشناس

نظرات  (۲)

سلام
پست ها رو جوری تنظیم کن که آخرین پستت بالا باشه. اینطور کسی که بار دوم بیاد متوجه نمیشه وبلاگت بروز شده

امیرالمومنین در نهج البلاغه می فرمایند(حکمت 133)درود خدا بر او ، فرمود : دنیا گذرگاه عبور است ، نه جاى ماندن ؛ و مردم در آن دو دسته اند : یکى آن که خود را فروخت و به تباهى کشاند ، و دیگرى آن که خود را خرید و آزاد کرد. نهج البلاغه بخون تا میتونی (نمونه‌ش لینک اینجا)
سلام حرفای خیلی قشنگی زدین من الان داشتم درباره شیطون پرستا میخوندم تمام رو ح و جونم داره میلرزه چطوری جرعت میکنن این طوری جلوه شیطونو خوب نشون بدن اون دخترای بی گناهی رو که کشتن چی؟وای من خیلی خیلی مریض شدم نمیتونم تحمل کنم اخه واقعا چرا کسانی پیدا میشن که اینجوری اسلامو انکار کنن وای خدای من برای مملکتمونم شده ی کاری کنیم اره قلب امام زمانمون میشکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی